W dniu 6.06.2024 klasy szóste, siódme i ósma wyruszyły na dwudniową przygodę w tajemniczą krainę Gór Świętokrzyskich. Pierwszy dzień minął w mgnieniu oka. Rozpoczęliśmy od wodnego szaleństwa w aquaparku, gdzie zanurzyliśmy się w wir zabawy. Baseny, rwąca rzeka czy jacuzzi nastroiły nas pozytywnie na kolejną atrakcję jaką była Jaskinia Raj, jeden z najbardziej znanych obiektów form krasowych w Polsce. To tutaj odbyliśmy niezwykłą podróż w czasie do pradawnych epok. Nieco zziębnięci ruszyliśmy na „podbój” majestatycznego zamku w Chęcinach. Strome podejście wymagało od nas sporo wysiłku, jednak zachwyt nad widokiem rozciągającym się wokół nas wynagrodził trud wspinaczki. Zwiedzanie zamku, który z bliska prezentował swoje potężne mury i wieże, było niezwykłym doświadczeniem. Dzień drugi naszej wyprawy rozpoczął się równie ekscytująco. Rozpoczęliśmy go od magicznej wędrówki przez Puszczę Jodłową, gdzie odwiedziliśmy Klasztor Święty Krzyż położony na szczycie Łysej Góry. To w tym miejscu o niezwykłej atmosferze i bogatej historii, poczuliśmy zachwyt nad otaczającą przyrodą oraz dostojeństwem okazałego opactwa. Następnie przenieśliśmy się do Parku Miniatur, gdzie mogliśmy podziwiać niezwykle precyzyjne modele najpiękniejszych zabytków naszego globu. Spacerując po nim, czuliśmy się jak w podróży dookoła świata. Na koniec odwiedziliśmy Park Legend, gdzie podczas ekscytującego spaceru multimedialną ścieżką edukacyjną, poznaliśmy legendy i baśnie województwa świętokrzyskiego. W kinie 3D zachwycaliśmy się filmem ukazującym najpiękniejsze atrakcje, w tym te, które mieliśmy wielką przyjemność podziwiać. Gwoździem programu okazała się ostatnia atrakcja-wirtualny lot na miotle! Pędząc wśród obłoków doświadczyliśmy wolności bez granic! Z tej wspaniałej wycieczki zapamiętamy, że czas spędzony z przyjaciółmi, w otoczeniu magicznych miejsc ma nieocenioną wartość. To chwile, które pozostaną z nami na zawsze. A świętokrzyskie naprawdę czaruje!